Death Race 2000
Futuristic black comedy about a race in which competitors gain points by running over pedestrians. The Transcontinental Death Race is televised nationwide as the defending champion, dressed in black leather and a cape, is challenged by a gun-toting gangster, a feminist outlaw and a revolutionary spy.