Diagonale
In 2020, Rémi Berchet underwent knee surgery. Since then, he has struggled to get back to his best, despite the hard work of his coach. For 2023, he has set himself two goals. Once he has achieved the first, he will devote himself fully to the Diagonale des Fous.