Drain Alcatraz
Through scientific expeditions and cutting-edge CGI, Drain Alcatraz drains the deadly waters that surround the world’s most infamous prison. With San Francisco Bay drained completely dry the notorious island prison finally reveals its secrets, showing why it was near impossible to escape the rock.