Dumb-ish
Dumb-ish is an urban classic tale about two roommates who are an up and coming hip-hop group known as The Godz. After a night of fun and entertainment at a strip club, they find themselves trying to get money for both their rent and studio time for their upcoming EP "In Godz We Trust".