Elles
Anne (Juliette Binoche), a well-off, Paris-based mother of two and investigative journalist for ELLE, is writing an article about student prostitution. Her meetings with two fiercely independent young women, Alicja (Joanna Kulig) and Charlotte (Anaïs Demoustier), are profound and unsettling, moving her to question her most intimate convictions about money, family and sex.