Eloise At Christmastime
Family film adapted from Kay Thompson's stories about a precocious but lovable six-year-old girl who lives in New York's Plaza hotel. The owner of the hotel's daughter is getting married, but Eloise decides she is marrying him for the wrong reasons and tries her hand at a spot of matchmaking, but will it work?