Elyse
Starring Anthony Hopkins and Lisa Pepper. A tense story of grief, memory, and hallucination intertwining to expose a history of trauma. Elyse (Pepper) is given the promise of a new life under the care of Dr. Lewis (Hopkins) and the unconditional love from her nurse, David.