Enzo
Enzo, 16, defies his bourgeois family's expectations by starting a masonry apprenticeship, a path far removed from the prestigious life they had envisioned for him. In their chic villa in the sun-drenched south of France, tensions simmer as relentless questions and pressures weigh on Enzo's future and dreams. On the construction sites, however, Vlad, a charismatic Ukrainian colleague, shakes up Enzo's world and opens the door to unexpected possibilities.