Eruption: LA
Struggling screenwriter Josh Kendricks finds himself the star of his own disaster movie when super volcanoes begin erupting all over Los Angeles. Now Josh, must work together with eccentric scientist-turned-novelist Quinn Erwin and Hollywood diva Kat Rivers to get Dr. Erwin's research to the mayor and save the city before it blows in one final eruption.