Every Little Thing
Amid the glamour of Hollywood, Los Angeles, a woman finds herself on a transformative journey as she nurtures wounded hummingbirds, unravelling a visually captivating and magical tale of love, fragility, healing, and the delicate beauty in tiny acts of greatness.