Profoundly in love with life, Fellini went through his existence always seeking its meaning. This documentary investigates in depth his passion for what he defined as "mystery", the esoteric, the unseen world in a relentless pursuit of other possibilities, other dimensions, and of the things that can make spirit and mind fly.