Ferocious Planet
Two worlds collide as alien predators are transported to earth and threaten the whole of mankind! A ground-breaking device is designed to glimpse alternate universes, but when the machine malfunctions and transports a group of observers into a nightmarish dimension of alien terrors, the travellers must use ingenuity to survive.