Finch - What It Is To Burn - X Feature
In 2013, Finch reunited to its nearly original lineup and announced that they would embark on the \What It Is To Burn Ten Year Anniversary Tour.\" The group performed the full-length in its entirety with a few extra bonuses for fans along the way."