Flamin' Hot
Richard Montanez, the son of a Mexican immigrant, was a janitor at Frito-Lay when he came up with the idea for Flamin' Hot Cheetos. His creation, inspired by the flavours of his community, revitalises Frito-Lay and disrupts the food industry.