Flora & Ulysses
“Flora & Ulysses” is a delightful comedy-adventure based on the Newbery Award-winning book about 10-year-old Flora, an avid comic book fan and a self-avowed cynic, whose parents have recently separated. After rescuing a squirrel she names Ulysses, Flora is amazed to discover he possesses unique superhero powers which take them on an adventure, filled with humorous complications, that ultimately changes Flora's life—and her outlook—forever.