For King & Country - The Live Room Sessions at RCA Studio A
The Live Room Sessions welcome two-time Grammy winning Australian duo, for KING and COUNTRY. The band takes their soaring melodies, driving rhythms, and theatrical instrumentation into historic RCA Studio A in Nashville, TN.