From Beiruth to Venus
"Change is such a recurrent thing in my life" says Omar, so much that he had to learn to deal with it daily. We follow him in Paris, from where he tells us about Beirut, a city he had to leave to abruptly. He also tells us about Venus, a persona born from his personal experiences, through which he claims his queer identity and develops his artistic work.