Gamer
Gerard Butler stars as Kable, condemned criminal and globally famous super-soldier in the ultimate multiplayer game, “Slayers”. Human controllers direct each thought and move of real-life prison inmates battling in hyper-intense environments – where the goal is freedom and the penalty is death. But when Kable suddenly decides he wants out, his rebellion threatens the twisted plans of game creator Ken Castle (Michael C. Hall), who will stop at nothing to crush the renegade commando in this taut, adrenaline-packed action-thriller.