Go for Grandma
Academy Award Winner Amy Madigan and Justine Lupe star in this moving story of family and resilience. Inspired by true events, Go for Grandma tells the story of how a young boy’s bond with his Grandma and her encouragement to use his imagination helps him escape a troubled home life.