Goon
Doug Glatt (Seann William Scott, American Pie, Role Models) may not be the sharpest tool in the box, but he’s got a killer right hook! When his best friend (Jay Baruchel, Knocked Up) runs into trouble, Doug’s ability to beat the crap out of everyone and everything impresses the coach of a failing ice hockey team who quickly enrol him as protector of their screwed up ex-star player, La Flamme. Bondingthrough brawls, beer and broken bones, the team find a place in the big league. But when Doug comes fist to face with a violent pro-player, Ross ‘The Boss’ Rhea (Liev Schreiber, X-Men Origins: Wolverine), the gloves are well and truly off...