Heaven Is for Real
Small-town businessman, pastor and volunteer firefighter Todd Burpo and his wife, Sonja, are struggling to make ends meet during a tough year. After their young son, Colton, undergoes emergency surgery, Todd and Sonja are overjoyed at the child's miraculous recovery. However, the Burpos are unprepared for what happens next -- Colton says that he went to heaven and back, and tells his parents things that he couldn't possibly know.