Hedda: With BSL
From Nia DaCosta comes a provocative, modern reimagining of Henrik Ibsen's classic play. HEDDA (Tessa Thompson) finds herself torn between the lingering ache of a past love and the quiet suffocation of her present life. Over the course of one charged night, long-repressed desires and hidden tensions erupt-pulling her and everyone around her into a spiral of manipulation, passion, and betrayal.