Hellbound: Hellraiser II
Hellbound: Hellraiser II expands on Barker's original vision as screenwriter Peter Atkins takes Julia Cotton, her step daughter Kirsty (Ashley Laurence) and the sinister Dr. Channard (Kenneth Cranham) into the dominion of the Cenobites themselves.