Hope
Over the years, Anja (Andrea Bræin Hovig) and Tomas (Stellan Skarsgård) have slowly grown apart, their creative careers taking them in different directions and leaving their relationship distant. Though surrounded by her children and family, when Anja receives a life-changing diagnosis her life with Tomas begins to fracture, exposing years of neglected love. Alone with her grief and her fears, Anja realises that she needs Tomas's full help and support, and the two embark on a challenging but hopeful journey in which they discover themselves and each other anew. Featuring an outstanding cast, Hope is the stunning new film from acclaimed director Maria Sødahl.