Hotel Coolgardie
Downtown Coolgardie, where the flies are very friendly. In remotest red-dust Australia is the sleepy mining town of Coolgardie. When two Finnish girls take jobs in the town's only pub, they find themselves in a trial of endurance. Full of raucous drinkers and ogling patrons, the girls soon realise that pouring pints is the least of their work. Amusing, disturbing, and thoroughly bizarre, this candid documentary reveals the struggles of adapting to life in an insular community.