I Feel Like Disco
Flori is 15, a bit chubby and loves dancing around the flat in fancy dress. He has little in common with his dad, Hanno, a formerly renowned diving coach. But when his mother falls ill, father and son have to find a way to get along. Inspired by screenwriter Axel Ranisch’s own childhood.