Injustice
When a nurse is attacked by a violent patient with an infected needle and contracts a fatal disease, she learns that there are safe needles available that American hospitals refuse to buy. She takes her case to Mike Weiss (Chris Evans), an idealistic lawyer fighting drug addiction, but can he stay clean long enough to take on the might of the entire American Health Service. Injustice is a riveting true story in the vein of Erin Brockovich.