Jurassic Predator
Scientists working at a top secret government research facility are conducting experiments to resurrect a dinosaur using prehistoric DNA. However, things take a turn for the worse as the creature grows uncontrollably and wreaks havoc, destroying everything in its path and threatening the lives of families and holidaymakers in the vicinity. It is a race against time as a squad of mercenaries are hired to search and destroy before it is too late.