Kalinka
In 1982, André Bamberski learns about the death of his 14 year-old daughter, Kalinka, while she was on vacation with her mother and stepfather in Germany. Convinced that Kalinka's death was not an accident, Bamberski begins to investigate. A botched autopsy report raises his suspicions and led him to accuse Kalinka's stepfather, Dr Dieter Krombach, as the murderer. Unable to indict Krombach in Germany, Bamberski attempts to take the trial to France, where he will dedicate his life to Kalinka's justice and the imprisonment of Krombach.