Kickboxer: Vengeance
Revenge is the name of the game, as martial arts legend Jean-Claude Van Damme returns to his most famous film franchise! He is joined by Guardians of the Galaxy and Spectre star Dave Bautista in this bone-crunching action spectacular… After witnessing his brother being killed in the ring in a brutal bout in Thailand, young kickboxer Kurt (Alain Moussi) decides to train under the tutelage of his brother’s legendary, no-nonsense coach Durand (Van Damme), in order to take-on Tong Po (Bautista), the man responsible for his brother’s death. Durand doesn’t feel Kurt has what it takes to defeat the awesome strength of Tong Po. But Durand doesn’t reckon on Kurt’s powerful and unquenchable thirst for vengeance.