Kill Me Again
Charlie, a notorious serial killer known as the Midnight Mangler, finds himself trapped reliving the same violent night at a roadside diner. Initially embracing his grisly urges, Charlie soon becomes desperate to escape the endless nightmare. As the bodies pile up and sanity unravels, he'll try anything to break the cycle. Also starring Majandra Delfino and Raoul Max Trujillo.