Killer Elite
Based on a true story, “Killer Elite” races across the globe from Australia to Paris, London and the Middle East in the action-packed account of an ex-special ops agent (Jason Statham) who is lured out of retirement to rescue his mentor (Robert De Niro). To make the rescue, he must complete a near impossible mission of killing three tough-as-nails assassins with a cunning leader (Clive Owen).