Kinsey
The true story of how mild-mannered zoology professor Alfred Kinsey began a sexual revolution in the 1940s America, when he discovered almost no scientific information available on sex. Exposing the nation's bedroom secrets, the 'Kinsey Report' became a publishing phenomenon, but did he go too far?