Kool and The Gang - Plays Baloise Session
Kool and The Gang has sold over 70 million albums worldwide and influenced the music of three generations. Thanks to songs like Celebration, Cherish, Jungle Boogie, Summer Madness and Open Sesame, they’ve earned two Grammy Awards, seven American Music Awards, 25 Top Ten R and B hits, nine Top Ten Pop hits, and 31 gold and platinum albums. Kool and The Gang has performed continuously for the...