La Collectionneuse
Haydée is the titular 'collector' of men, so called because of her active dating life. She's sharing a St Tropez holiday home for the summer with the two friends, engaged art dealer Adrien and single artist Daniel, who claim not to be romantically interested in her and yet strike up a contest to determine which of them will seduce her first.