Starring Jose A, Pedro Ferriz de Con
José, son of a powerful Mexican drug lord, reveals his family's dark past and the brutal reality of the drug cartels. Raised in luxury but surrounded by violence and loss, he offers a raw, insider view of the narco world, exposing its societal roots.