Le Havre
In this warmhearted portrait of the French harbor city that gives the film its name, fate throws young African refugee Idrissa (Blondin Miguel) into the path of Marcel Marx (André Wilms), a well-spoken bohemian who works as a shoeshiner. With innate optimism and the unwavering support of his community, Marcel stands up to officials doggedly pursuing the boy for deportation.