Le Parc
To mark his forty-year career, choreographer Angelin Preljocaj has revived ‘Le Parc’, one of his most iconic works, at the Paris Opera. Set to music by Mozart, this romantic ballet depicts the games of love and chance, starring Alice Renavand and Mathieu Ganio.