L'Envol
Katherine Choong, the first Swiss woman to climb a 9a route, then turns to extreme multi-pitch climbing. Together with her partner Jim, she takes on two of Switzerland's hardest routes before aiming for Fly, a 550-meter route graded up to 8b+, in an extraordinary human and sporting adventure.