Lethal Beauty
A woman named Aya crosses paths with a distraught woman named Taryn who claims to be heartbroken by a man who lied to her. As sorority sisters, Aya takes her into her home. But Aya's trust is misplaced, and Taryn has a plan to get what she wants.