L'experience
Camille, a 25-year-old anthropology student, struggles to recover from a painful breakup and relies on anxiety medication to cope. Desperate for relief, she turns to her best friend, a neuroscience researcher developing an experimental device to cure anxiety. Against her better judgment, the friend lets Camille try it. At first, the results seem miraculous, but soon Camille begins to change in unsettling ways, forcing both women to face the dangerous cost of erasing fear itself.