Loose Cannons
The Cantone family runs a successful pasta business in Puglia, Southern Italy. The head of the family, Vincenzo, is preparing to hand over the business to his two young sons, Alberto and Tommaso, but Tommaso hides a secret which threatens to throw Vincenzo's plans into disarray. He is gay and, what's more, he wants to be a writer, not a businessman.