Lynyrd Skynyrd: Live In Atlantic City
“Live In Atlantic City” pays tribute to and celebrates the band’s legacy with the help of three incredible artists. In the Decades Rock Arena in Atlantic City, Lynyrd Skynyrd was joined by talented guest performers to create one uniquely magical night: 3 Doors Down, Hank Williams Jr. and the American singer and songwriter Bo Bice.