Machine Gun Kelly’s Life in Pink
"Machine Gun Kelly’s Life in Pink" takes you through the raw realness and pressure of a rock star’s rise to the top. This documentary submerges you into the life of Machine Gun Kelly as if you were a fly on the wall watching the creation of “Tickets to My Downfall” and the life moments that led to his next studio album, “Mainstream Sellout.” This backstage pass to the chaotic world of his meteoric success takes you beyond the red carpet to witness Machine Gun Kelly struggle with mental health, work through childhood trauma and dedicate his life to being a good father. "Machine Gun Kelly’s Life in Pink" is a humanizing portrait of a very polarizing figure.