Magic Beyond Words
For lovers of Harry Potter, Magic Beyond Words is a must see movie. An inspiring look at J.K. Rowling's rise to become one of the most influential writers; from her humble beginnings, as an imaginative young girl and awkward teenager, to the loss of her mother and the genesis of the Harry Potter phenomenon.