Mars Colony
Sixteen-year-old Logan is awkward and ill-at-ease. Finding everyday life difficult, he withdraws into his dreams of a better life on Mars. One evening, a man, who assures him that he's from the future and is Logan himself, but forty years older, entrusts him with a mission: to save humanity.