Nina Simone: Live in '65 and '68 features two incredible concerts from 1965 and 1968 showcasing the multifaceted diva in all her glory. Simone shines as a jazz vocalist extraordinaire on ‘Tomorrow Is My Turn,’ as a definitive folk interpreter on Bob Dylan’s ‘The Ballad Of Hollis Brown’ and as a passionate civil rights activist on both the epic ‘Four Women’ and the scorching ‘Mississippi Godda...