Meet John Doe
Fired reporter Ann Mitchell runs a final article purportedly from John Doe, a homeless man planning to hurl himself off a building. The piece causes a storm, and Ann is forced to produce the mysterious Doe in the shape of washed-up ballplayer John Willoughby.