Miniverse
Join astronaut Chris Hadfield - a YouTube sensation for his performance of David Bowie’s “Space Oddity” aboard the International Space Station - along with hitchhikers Michio Kaku (and others) on a joyride across our Solar System, scaled down to the size of the continental United States.