Mozart: Great Mass in C minor
Under conductor Jean-Christophe Spinosi, a remarkable performance from Ensemble Matheus performing the music of Mozart at Lyon's Trinity Chapel. A concert dominated by the great composer's superb Great Mass in C minor.